Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Cum implementăm VAUNT?

Pentru a implementa VAUNT, avem nevoie de la tine de următoarele:

A. Contract și factură

Îți trimitem contractul și așteptăm reply-ul tău. Apoi îl semnăm și trimitem factura pentru prima parte. După prima plată, vom trece la următorul pas.

B. Informații necesare – de la voi

Aici o să regăsești documente excel de completat. Am atașat link-uri către documentele excel pentru a vedea modelul pe care va trebui să îl urmezi în completarea documentelor excel.

ai fi necesară o arhivă de poze privind apartamentele. (La unele secțiuni de excel poți să ne trimiți deja ce aveți și să vedem ce putem adăuga din ele). Astfel, avem nevoie de:

1) Un excel cu lista cu utilizatorii cărora li se vor crea conturi – în excelul users se vor completa datele

2)Mai jos regăsești cerințele pentru încărcarea apartamentelorexcelul trebuie completat apartments și mai jos informații legate de ce altceva este nevoie : 

  • În plus față de ce e acolo este nevoie de planuri pentru fiecare apartament. 
  • Planurile trebuie să fie în format JPEG și sa aibă în numele fișierului numărul apartamentului. De exemplu, pentru apartamentul numărul 15 o sa avem fișierul 15.jpeg. Dacă nu ai planuri pentru fiecare apartament în parte, dar ai pentru fiecare tip de apartament atunci o sa avem nevoie doar de planurile tipurilor. În acest caz, de exemplu, pentru apartamentul 15 care este de tipul A1 o sa avem fișierul cu numele A1.jpeg
  • De asemenea, dacă se dorește, putem încărca pe fiecare tip de apartament o descriere a acestuia, atât în engleza cât și în română. 

3) Pentru excelul de dependințe – de completat excelul – neapărat să conțină prețuri acestea sunt fără TVA trecute – excel dependencies

4) Pentru excelul de leaduri/clienți – neapărat să aveți trecut email ca formă de identificare -dacă este aplicabil

5) Integrarea cu site-ul și marketing online – aici trebuie să fim puși în discuție cu cei care se ocupă de dezvoltarea website-ului

După furnizarea completă a datelor, ne ia în jur de 5 zile să încărcăm informațiile aferente – integrarea cu site și marketing se face în paralel

C. Training echipă

După urcarea datelor în sistem și configurărilor o să stabilim o întâlnire cu echipa care va utiliza VAUNT pentru training. Vor fi 2 training-uri și le vom stabili de comun acord.

După terminarea trainingului, echipa are acces la suport video și scris referitor la platformă și noi vă vom putea răspunde la diverse întrebări și neclarități. De asemenea, toți utilizatorii vor fi înscriși la newsletter unde vor fi la curent cu toate noutățile din aplicație și suport video.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *