Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Cum semnezi din secțiunea de „Portofoliu Proprietăți”?

În cazul în care utilizatorul accesează o proprietat), acesta va avea la dispoziție secțiunea de ADĂUGARE SEMNARE.

În această secțiune vei avea de parcurs 5 pași:

  • Vei alege agentul căruia îi este asignată proprietatea. – ca în exemplul din video:
  • Următorul pas presupune alegerea clientului cu care îti dorești să realizezi semnarea.
  • Pasul 3 presupune alegerea dependințelor pe le-a cumpărat clientul, fie acesta loc de parcare sau boxă.
  • În această casetă vei putea introduce datele despre tranzacție, atât al proprietății cât și al dependinței.
  • În ultimul pas vei putea notifica atât agentul cât și clientul. Va trebui doar să introduci email-ul persoanelor ce primesc notificarea și setarea reamintirii plății: Înainte cu 30 de zile, cu 10 zile sau cu o zi. În aceată casetă vei putea adăugat și tranșele de bani pe care le-ai stabilit cu clientul, fie deja achitate sau nu.

În momentul de față, atunci când adaugi tranșele de bani poți adăuga automat TVA-ul, în funcție de opțiunile existente (5 sau 19% din sumă sau din suma totală). De asemenea acum poți să salvezi o semnare chiar dacă aceasta include doar avansul dat pentru rezervare sau precontract.

Related Articles