Ce găsești în secțiunea Portofoliu Lead-uri?
*Filtre: Fiecare secțiune dispune de filtre de selecție în funcție de nume/prenume/telefon/cod intern, de sursa provenienței lead-ului, dar și în funcție de data înregistrării unui lead.
Lead-uri neasignate
- În secțiunea de lead-uri neasignate, manager-ul poate selecta lead-uri ce urmează a fi repartizate unui agent. Se poate selecta un singur lead sau selecția poate fi multiplă.
- Lead-urile pot fi adăugate manual, prin alte surse (fișier Excel, CVS) sau pot intra automat în secțiune din campanii Social Media, Google AdWords sau prin intermediul formularului de contact de pe website.
- Secțiunea de lead-uri neasignate prezintă acum între () și numărul de lead-uri care încă nu au fost alocate niciunui agent. Astfel, manager-ul are o evidență mult mai clară în acest sens.
Lead-uri necontactate
- În secțiunea de lead-uri necontactate, manager-ul va putea accesa lista tuturor lead-urilor necontactate ale tuturor agenților. Agentul își va putea accesa doar propria listă de lead-uri necontactate.
- Agentul poate edita, adăuga task-uri, vizionare sau comunicare pe client. De asemenea îl poate marca ca neinteresat sau îl poate șterge.
Lead-uri neglijtate
- În această secțiune, găsești lead-urile care nu au mai fost contactate în ultimele 14 zile.
Lead-uri contactate
- În cazul lead-urilor contactate, manager-ul are acces asupra tuturor lead-urilor contactate de către toți agenții, în timp ce agentul are acces doar la propriile lead-uri contactate.
- Agentul poate edita situația lead-urilor contactate, poate nota cereri, vizualiza proprietățile cumpărate și istoricul comunicării cu acesta.
- De asemenea îl poate marca ca neinteresat după ce lead-ul a fost contactat și îl poate șterge.
Lead-uri care au vizionat
- În acest caz, managerul are acces la toate lead-urile ce au vizionat proprietăți, în timp ce agentul poate accesa doar propriile lead-uri ce au fost la vizionări.
- Agentul are acces la editare: impresie generală pozitivă/negativă a lead-ului la vizionarea unei proprietăți și poate adăuga note.
Lead-uri neinteresate
- Toate lead-urile care au fost considerate neinteresate se vor afla în această categorie. Managerul poate vizualiza numărul total al lead-urilor neinteresate, în timp ce agentul va accesa doar lead-urile neinteresate pe care acesta le-a contactat.
Lead-uri dublate
- În această categorie, vei putea vizualiza în paranteză () numărul lead-urilor dublare, adică cele care îți intră în sistem de mai multe ori. Chiar dacă acestea apar în sistemul de istoric, nu poți să le ții evidența întotdeauna. Astfel, prin acest filtru va fi mult mai ușor să identifici ce lead-uri au intrat de mai multe ori, ce agent a contactat și unde există o problemă.
- De asemenea, în cazul în care identifici o problemă, manager-ul poate asigna un alt agent lead-ului respectiv.
Toate
- În această categorie, va intra numărul totale de lead-uri: lead-uri neasignate, lead-uri necontactate, lead-uri contactate, lead-uri care au vizionat și lead-urile neinteresate.
Această secțiune este utilă manager-ului pentru a avea o privire de ansamblu asupra lead-urilor, iar agentul va putea viziona numărul total de lead-uri de care acesta este răspuzător.