Cum realizezi un contract?
Categoria Contracte conține toate contractele adăugate, organizate în funcție de ID, număr document, dată document, status, categorie document, șablon document. Ce este nou aici, așa cum se poate observa în imaginea de mai jos „Documente5”, este Statusul: respind, în curs, aprobat. Statusul se referă la acceptarea semnării digitale prin email a clientului utilizatorului.

Astfel, atunci când accesăm un document, vom observa, la fel ca în imaginea de mai jos, „Documente6„, contractul trimis către client care a fost respins de acesta. Odat accesat profilul, putem observa două categorii de acces: Detalii contract și Istoric contract.

Detaliile contractului cuprind informații precum: numele și numărul de telefon al clientului, numărul documentului, data, email-ul de pe care a fost trimis, șablonul document, PDF trimis cu posibilitatea de descărcare, status, IP, sursă, dispozitivul accesat pentru deschiderea emailului.
Istoricul contractului oferă informații cu privire la data în care mail-ul a fost trimis către aprobare, data în care mail-ul a fost deschis și data în care acesta a fost aprobat/respins.
Vom aborda cazul unui document ce are statusul În curs, precum în imaginea de mai jos, „Documente7„. În acest caz, spre deosbire de email-urile aprobate/respinse, există, pe lângă opțiunea de anulare sau ștergere, existentă și în cazul celorlalte situații, și posibilitatea de a retrimite email-ul clientului pentru aprobare.
