Ce sunt șabloanele documentelor?
În noua secțiune „Documente„, utilizatorul poate crea șabloane de documente pentru reprezentare, poate trimite documente clienților și poate utiliza semnarea digitală.
În Șabloane documente, utilizatorul poate crea un șablon document sau poate edita unul deja existent. În tutorialul de față, am prezentat un șablon deja existent.
În primul rând, atât în cazul creării, cât și editării unui șablon, există două filtre marcate cu *, ce trebuie completate obligatoriu: Nume și Categorie. În cazul numelui, acesta va fi creat de utilizator, cum există în modelul nostru titlul „Contract de rezervare apartament„. În cazul categoriei, utilizatorul va alege din câmpurile existente: Proprietar, Cumpărător, Chiria în funcție de tema documentului.
Vom opera cu două tipuri de câmpuri: cele predefinite, ce se completează automat de tipul: ${document_number}, și cele care sunt completate de către utilizator pentru fiecare document în parte, precum: ${Nume cumpărător}. Câmpurile ce se completează automat apar în secțiunea de sus denumită Câmpuri editabile document.
! Pe baza unui model trimis, echipa noastră poate crea șabloanele pentru voi, contra cost.