Ce găsești în secțiunea „Portofoliu clienți”?
Filtre: *Fiecare secțiune dispune de filtre de selecție în funcție de nume/prenume/telefon/cod intern, de sursa provenienței lead-ului, dar și în funcție de data înregistrării unui lead.
În secțiunea Portofoliu clienți, utilizatorul are acces la o serie de acțiuni rapide pentru clienții săi: adăugare comunicare, adăugare vizionare, adăugare task . În cazul în care rolul tău este de manager, în lista clienților nu vei putea accesa acțiunile rapide decât în cazul în care clienții din listă îți sunt asignați.

Atunci când accesezi un client în parte, vei avea la dispoziție mai multe informații.
Detaliile personale pot fi accesate și editate atât de agent, cât și de manager (indiferent dacă este clientul său sau nu).

În secțiunea Cereri poți găsi o listă a preferințelor cererilor clienților tăi în materie de proprietăți. De asemenea, poți crea o cerere foarte ușor, în funcție de preferințele clientului, iar atunci când există în aplicație o proprietate care să îndeplinească cerințele acestuia, le vei găsi în această cateogie. În exemplul de față, nu există momentan nicio proprietate care să fie potrivită preferințelor clientului.

În secțiunea Proprietăți, poți accesa proprietățile achiziționate de clientul tău. Aici poți vedea profilul proprietății, însoțit de detaliile personale ale clientului, descrierea comunicării cu clientul și acordul clientului în ceeea ce privește politica GDPR. De asemenea, poți vizualiza canalele de promovare ale proprietății (platformele online de imobiliare, Vaunt Shared Properties). Poți publica proprietatea prin Vaunt Shared Properties, domeniu comun mai multor agenții și dezvoltatori. Poți alege dacă ești dispus să împarți comisionul sau nu și să notezi observații.

Ai acces și la statistici referitoare la proprietetate, prin numărul de vizionări, păreri despre aceasta, dar și la localizarea planului proprietății. Vei putea vizualiza informații financiare, dependințe și detalii despre șantier.
